Анонси

Обговорюємо шляхи вирішення конфліктів у навчальному закладі

27 1Конфлікти є невід'ємною складовою людського життя, вони відіграють значну роль як у розвитку окремої особистості, так і у розвитку суспільства. Для того, щоб використати позитивні можливості конфліктів та мінімізувати їхній негативний вплив, кожна людина має оволодіти певною сумою теоретичних знань та практичних навичок поведінки у різноманітних конфліктних ситуаціях.

 

З метою сприяння розвитку професійних навичок практичних психологів та соціальних педагогів щодо попередження та вирішення конфліктних ситуацій у навчальному закладі 27 вересня 2017 року на базі державного навчального закладу «Знам’янський професійний ліцей» навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено засідання школи молодого працівника психологічної служби «Теорія та практика вирішення конфліктів у роботі психологічної служби ПТНЗ».

Шляхом експрес-опитування учасники актуалізували свої знання щодо теоретично-наукового аспекту конфліктів та шляхів їх профілактики.

27 2Відпрацювати свої знання на практиці учасники мали можливість під час навчального практикуму, в ході якого розробили алгоритм дій працівників психологічної служби навчального закладу при вирішенні конфліктних ситуацій в учнівському середовищі.

Важливим моментом у роботі школи була можливість познайомитися з  досвідом роботи Іванини І.М., Захаренко Ж.Л. - практичного психолога та соціального педагога ДНЗ «Знам’янський професійний ліцей», які на конкретних прикладах пояснили моделі поведінки в конфліктних ситуаціях та поділились власними напрацюваннями щодо конструктивного вирішення конфліктів у навчальному закладі.

Традиційне викладення теоретичного матеріалу було поєднано з інтерактивними формами роботи, такими як мозковий штурм, педагогічні ситуації, перегляд та обговорення відеороликів, виконання тренінгових вправ для різних вікових категорій. Саме вони, за відгуками учасників, сподобалися більш за все.

Окрім того, у ході засідання школи були обговорені результати діяльності психологічної служби ПТНЗ за минулий навчальний рік та окреслені основні напрямки роботи в наступному році.

Засідання школи стало дієвим чинником удосконалення професійних навичок учасників щодо організації роботи з профілактики конфліктів в учнівському середовищі.

27 3