Аналіз виховного заходу – засіб підвищення ефективності виховного процесу ПТНЗ

26012016 1Ефективність виховного процесу у професійно-технічному навчальному закладі забезпечується  його педагогічним аналізом, за якість  якого відповідає заступник директора з навчально-виховної роботи. Проведення всебічного аналізу виховного заходу – обов’язковий етап діяльності будь-якого керівника і організатора виховання. Вміння аналізувати, вивчати підсумки діяльності, прогнозувати майбутні результати, планувати конкретні кроки для їх досягнення – показники високого професіоналізму.

Про це йшла мова на засіданні школи молодого заступника директора з навчально-виховної роботи професійно-технічного навчального закладу, яке  було  проведене  26 січня   2016 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області на  базі    ДНЗ „Кіровоградське вище професійне училище № 4”.

Детальніше...

Відбулося засідання робочої групи педагогічних працівників ПТНЗ з професії «Кравець»

21 01 1621 січня 2016 року на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області відбулося засідання робочої групи з питань організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії «Кравець».

Детальніше...

Засідання робочої групи з професії «Лицювальник-плиточник»

20 01 1620 січня 2016 року в режимі онлайн проведено засідання робочої групи, на якому обговорювались питання організаціїтапроведення ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів ПТНЗ області з професії «Лицювальник-плиточник».

Детальніше...

Готуємось до проведення конкурсів фахової майстерності серед учнів ПТНЗ

15 січня 2016 року в режимі онлайн відбулося засідання робочої групи педпрацівників професії «Помічник машиніста електровоза» з питань розробки умов проведення другого етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з даної професії.

У ході роботи учасники обговорили умови проведення другого етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів, узгодили  порядок проведення теоретичного та практичного турів, критерії оцінювання результатів. Розглянули кандидатури та внесли пропозиції щодо складу предметно-методичної комісії для складання завдань конкурсу.